gud vad jag är duktig! ;P

Idag slutade jag tidigt, så klockan tre var jag i stallet o red med Linda. Efter det hämtade mamma upp mej, åkte hem åt en banan o sen stack jag på gymmix med Hanna, Egzona, Rebecca o Johanna. Riktigt kul var det faktiskt, men nu är jag rätt trött. Blir duschen o sen sängen (Y)
Imon ska vi tydligen vara på first hotell o öva oss, men jag pallar inte med deras jobbiga klädregler + att dom inte ger oss mat (!) herregud, vaddå skapa dålig stämning redan från början?? ;) Nej men det ska bli kul att testa. Efter ``jobbet`` ska jag o hanna vara duktiga o gå o simma :D Känner mej verkligen stolt över mej själv x)
Men jag saknar Jilke :'( Tur att han kommer hem på fredag :D


aww söteklassen, tog två snabba bilder idag på hotell lektionen

Haha min macka som jag precis slängde i mej. Vet att den ser äcklig ut men den var faktiskt jätte god! x)

haha älskar dej <3 (vi har faktiskt 2 månader idag) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0