9/1 -10

Tjabba :)

Igår var en riktig slö dag för mej, gick omkring o hasade hela dagen, ända fram till typ 6 tiden. Då stack jajg ut o sprang med smilla, sen fixade mej o åt. Sen kom Jilke, anton o Natta o hämtade mej o så körde vi o bowlade :)klart kom jag sist :(
efter det åkte vi till philip wennerstrand. Han tatuerade in en playboy kanin på jilkes ben haha x) Jag o Natta skulle med ha gjort nått litet, men vi fegade ur o bestämde oss för att vänta på bättre färg o bättre nålar. Sen när tatueringen väl var klar åte vi inom donken o sen körde vi ner till kristianstad o tillbaka:p Finns ju inte så mkt att göra där nu innan jag o natta också har fyllt 18 ;P
Kom hem vid halv 2 - 2 tiden i natt o då mådde jilke dåligt, han har mått dåligt hela natten stackarn, så nu ligger han o sover o jag ska snart gå ut med hundarna. Får väll se vad som händer ikväll, o jag vågar vara med jilke eller om jag är för rädd att bli smittad :p

Byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0