5/1 -10

Killar - Same shit different names

Haha det är sånt här vi tjejer kommer på när ni låter oss gå o fika tsm x)

Idag satte jag klockan på 11 för jag skulle in till stan med sofia, men när jag väl hade duscht o gjort mej färdig så fick jag reda på att det inte blev ngt. Då tjurade jag en stund, drack lite kaffe, tog en huvudvärkstablett o ringde min pojkvän, sen kändes det bättre ;P

Annars har jag inte gjort ngt över huvudtaget idag, bara suttit vid datorn o läst roliga historier :P o ändå hittade jag ingen som var så rolig att det var värt att sätta in den här..

Snart ska jag iallafall gå o sminka mej o göra mej iordning innan jag ska ut o övningsköra. Sen efter det ska jag på kalas hos fiia som har fyllt vuxen :D Grattis i efterskott baby <3 Soon it´s my turn!! :O Imon är det exakt en månad tills jag fyller 18! OMG partyparty!! :P

Inatt kommer Jilke hem från konga eftersom han är ledig imon o det finns ju som sagt inte speciellt mkt at göra i den lillalilla hålan han har flyttat till x) Jag har också kommit på att jag vill se Avatar på bio, lite sent på tänkt eftersom den slutar gå imon, men jag vill se den!

Mitt jullov har iallafall varit jätte bra, synd bara att skolan måste börja på måndag :( gahh..

Men jag har saknat mina söta klasskompisar :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0