4/1 -10

Chacha bloggen ;)

Idag stressade jag som vanligt. Jag kollade på mobilen det första jag gjorde när jag vaknade o då hade jag fått ett sms från linda att hon ville träffas halv 11 i stallet. Stressade upp o skrev tillbaka att jag kunde vara där 11. Haha fel hade jag för mina lata föräldrar ville inte köra mej fast dom hade lovat, så jag for iväg på cykeln. Kom till stallet hög röd i ansiktet o flåsade som en galning. Linda tyckte det var jätte kul för det tog typ 10 min innan jag kunde andas normalt igen x) Men bra gick ridningen iallafall, vi hann bara ta en kort runda men jag satt kvar i allafall ;) Men gud vad härligt det är att rida igen!! Har saknat det som fan även om jag inte har haft nått speciellt långt uppehåll.
Sen vid tre tiden körde mamma in mej till stan för jag skulle träffa mia o ta en fika. Sprang in på apoteket med o köpte på mej massa huvudvärkstabletter eftersom det har känts som att nån har slagit mej i huvudet hela dagen. O så frågar mamma varför jag har dålig attityd, är hon dum eller? Hur glad hade hon varit om nån hade slagit i hennes huvud??? ;P
Aja, efter fikan gick vi en runda på stan, mys <3

Misan är så söt i sin nya hårfärg! :)<3 (snodde bilden på facebook eftersom jag glömde kameran hemma idag) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0