3/1 -10

Hejhej :D

jag kommer inte riktigt ihåg när jag bloggade sist o jag orkar intekolla heller:P Aja, vi hade iallafall jätte kul på nyårsafton, dagen efter var seg o jag var väldigt trött. Fast så ska det väll vara på nyårsdagen?? Hoppas att ni också ett lyckat nyår! :D

Igår sov jag o jilke i 14 h :O Sen stack vi till donken med sofia, fikade lite där o åkte sen hem till sofia o var där en stund. Sen var vi duktiga o gick hem till mej för att äta o sen ringde vi Anton o Natta så att dom kom o hämtade oss. Vi körde först till donken igen o sen stack vi ut till spökhusen i ljusaryd :S haha hatar spöken, men som tur var så såg vi inget annars hade nog både jag o Natta skitit ner oss ;) haha

Efter det stack vi in till stan igen, till torget, där det står en buss med kristna människor som bjöd på bullar och saft. Vi gick in där o satte oss och fick lyssna på en kristen kille som berättade sina åsikter för oss i typ två timmar o så fort vi försökte säga vad vi tyckte så sa han att han inte hade fått prata till punkt. Så vi satt helt enkelt där i två timmar o lyssnade på hans svamlande innan vi till slut sa att vi faktiskt vr tvugna att åka hem. Haha varför kan ingen människa bjuda på bullar nu för tiden utan att ha någon baktanke????? Han tyckte t ex att homosexuella var människor som helt enkelt hade gett upp i livet o lika gärna kunde testa allt, haha rätt roliga åsikter hade han ändå, man kunde inget annat än att skratta åt dom!
Tog nårra bilder på donken när jag var där med sofia o jilke, kan lägga in dom sen när jag orkar lyfta på min tjocka rumpa o släpa mej upp för trappan :P'

Idag skulle jag egentligen ridit Beauty, så jilke åkte hem vid två. Han ska ändå upp till konga idag för han börjar jobba igen imon. Men sen blev ridningen ändrad så jag ska rida imon istället, lite tråkigt nu när jilke har åkt hem för nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är lite ovant att vara själv för jag har varit med honom exakt alla dagar på hela lovet förutom julafton. Haha sofia har tilloch med börjat ringa till hans mobil o fråga efter mej istället för att ringa mej x) Menmen, lika bra att vänja sig för nu kommer han inte hem igen förens nästa helg... :(

haha sötnos!! (fast han lyckades inte gå upp i brygga) Tror iallafall det var det han fförsökte med haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0