25/1 -10

Hello :)
Det var ett tag sen jag skrev nu :P Kan ju berätta lite vad jag har gjort. I fredags var det fest hos sofia, kul, lite stelt ibland dock, men aja ;) I lördags sov jag o Jilke till typ 3 innan vi bestämde oss för att orka öppna ögonen, åkte till hällaryd o var där på kvällen. Chillkväll, skönt :) O igår slappade vi med hela dagen innan vi åkte tillbaka hem till mej. Som tur var kunde han stanna tills idag eftersom han inte började jobba förens två o hans kompis lovade att köra upp honom till konga :) Så idag slutade jag skolan vid två, hade först körlektion och sen tog jag o Sofia en runda på stan. Eftersom det var rea överallt så hittade jag massor med saker, men eftersom mina pengar nu är slut :( O jag kommer att få åter gå till att leva på endast studiebidraget, så hade jag bara råd med en paljettväst som jag tänkte ha till ett långt svart linne sen när jag ska ut :)
Nu på kvällen har jag övningskört med pappa och tränat med Fia på Gymmix. O satt precis o kollade på film skit sorglig film, ``my sisters keeper``, nu är jag helt illröd i ögonen efter allt gråtande. Gud vad hemsk den var, men ändå väldigt bra. Usch fy fan vilken äcklig sjukdom cancer är!!! :O

Rekommenderar verkligen den!!

På tal om nått helt annat, imon slutar jag nog vid halv 11. Så då ska jag till körskolan och plugga :( (tråkigt men sant) :P

Aja nu måste jag gå o lägga mej, nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: Jilke

om du ville veta, så älskar jag dig över allt annat. du är de bästa som har hänt mig, och jag kommer alltid finnas för dig, och alltid vara dig trogen. du har mitt hjärta. nu, och för alltid. jag vill föralltid vara med dig, och kommer följa dig till världens ände, och förbi de.



Sanna jag älskar dig, din Jilke. <333

2010-01-26 @ 03:28:34
Postat av: Jilke

Förresten, om du har försökt ringa mig i morse, är min mobil cp. sim in-aktivt står de :( men jag lovar att jag ska höra av mig så snabbt jag kan om de inte fungerar att ringa. saknar dig redan så jävla mycke att de gör ont :'( jag älskar dig <3<3<3<3<3

2010-01-26 @ 03:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0