19/1- 10

stressstressstress är vad mitt liv handlar om x) haha

Egentligen gör jag ju inte ens viktiga saker, men stressigt har jag det ;)

Idag var det först skolan, o jag hatar seriöst vårt nya schema, denna dagen kändes som en hel vecka o nu behöver jag helg, haha ;)

Först hade jag matteB prov o set gick skit, kunde bara ett tal på hela första sidan x) Aja, skit samma. Det är ju faktiskt inte mitt fel att jag inte är så smart, det är ju bara till att skylla det på mamma o pappa. Men det är ju också elakt, dom hade ju inte så många hjärnceller att dela med sig av ;p

Efter skolan skyndade jag o Mia oss in till stan för hon skulle ha en väska o jag måste ha kostymbyxor sen innan APUn, inte för att jag hittade nårra billiga, får väll köpa i helgen istället :P
Sen stressade jag hem, åt, övningskörde o sen tränade på gymmix. O nu har jag hunnit med att bråka med både mamma o pappa, haha man hinner mkt bara man vill ;P

Nu tänker jag hoppa in i duschen o sen lägga mej o läsa i teoriboken.

Imon; Skolan, massage behandling, körskolan med Mia, Plugga, Gymmix.
Torsdag; Ledig :D Körskolan, simma med Hanna, städa o tvätta
Fredag; skolan, Rida med Alexandra, förfest, sen ??
Lördag; Kristianstad med Fia, memme, wesslan och Jilke, Filmkväll med massa folk
Söndag; Plugga, Rida?, Träffa Jilke

Tycker ändå att jag har en rätt fullproppad vecka framför mej ;P Men på nått sätt är det väldigt skönt, jag har ju ändå inget annat för mej nu när jilke är iväg o jobbar :P

Aja, nu känner jag att jag inte luktar hallon, så det är nog bäst att hoppa in i duschen ;) Byebye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0