18/1 -10

Hej igen :)

Nu är jag äntligen färdig med allt för idag, eller okej, jag har forfarande inte ens öppnat matte boken :( men jag orkar inte. Frågade pappa om jag inte kunde få skolka från provet imon, då svarade han ``ah, du kan lika gärna göra det imon, du kommer ändå få IG. Spelar inte nån roll om du gör det imon eller om nån vecka``. Gud dom tror verkligen på mej :P
Idag har jag ändå hunnit med rätt mkt tkr jag. Först tandläkaren, sen skolan, sen stan + fika med hanna, körskolan o till sist gymmix 1,5 h!!! O nu sitter jag o funderar på om jag ska plugga eller om jag ska gå direkt till duschen o sen sängen :P
Stressad blev jag med för Kaj sa att han tyckte att jag skulle ta körkortet nu direkt när jag fyller år, då fick jag lite panik eftersom jag ligger grymt mkt efter med teorin :O Menmen, det blir till att rå plugga nu dom här sista veckorna. Nu ska jag börja med två lektioner i veckan också, dom tre sista veckorna.
Vet ni vad jag gjorde när jag skulle skynda mig ut i bilen då?? Såklart var det is på hela trappan, så på översta steget halkar jag o trillar ner för hela skiten :'( Det gjorde ajaj o imon kommer ja har feta märket :(

Mamma fyller år med idag, fast har inte hunnit träffa henne så mkt :P men jag har gett henne ett jätte fint halsband som jag köpte av Jenny och Julia, dom gör dom själv :)

Imon blir det först skolan, sen kanske rida, gymmix cirkelträning o sen teori.

(Haha, hade lagt in en bild på min lilla mamma, men sitter på pappas bärbara så kan inte :P)

Byebye<3

Saknar dej redan sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0