12/1 -10

Hello ;)

Idag har jag bara haft en lektion, slutade vid halv 11 o var hemma 11, GITT (Y)
Så nu har jag suttit o kollat på paradise hotell o pratat med älsklingen i telefon :)
Funderade på att ta ngt att äta, men upptäckte att min lillebror hade tagit det sista av det brödet som jag ville ha. Detta gjorde att jag fick ett utbrott på min stackars pappa som råkade stå jämte mej x) Dock vara aldrig mina utbrott så länge så nu är jag glad igen (Y) haha ;P
Vid två ska jag ta bussen tillbaka in till stan o ta en fika o kanske kolla lite i nårra affärer med Mia innan min körlektion, sen ska sofia komma o möta mej o vi ska plugga lite teori tsm. Efter det ska jag ta bussen hem o kanske möta hanna o gå en runda med henne :) Hade behövt plugga matteB, men tror bestämt att jag inte hiner det idag ;P
Såå så kommer nog min dag se ut, rätt bra tkr jag. Hoppas ni med kommer ha en bra dag :D <3

Felicia o Hanna :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0