10/1 -10

Tjaa :)

Nu är jag hemma igen Y) Kommer dock att sakna jilke väldigt mkt hela långa veckan :'( Men vi ses ju på fredag :P
Igår mådde han bättre lite senare på dagen så vi tänkte sticka på fest, men sen när vi väl kom hem till jilke o hade ätit så orkade vi inte. Vi kollade på tv istället med hans familj o jag fick kolla igenom fotoalbumen från när jilke var liten, haha en mkt söt liten unge var han :)
Jag tyckte iallafall att kvällen var mysig o skön, ett bra avslut på lovet. Vi sov till två idag :P Sen kollade vi på film tills jag åkte hem, så vi har varit väldigt aktiva ;)

Haha jag har aldrig sagt att min pojkvän är smart x) men lite kul var det ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0