fårintesomna ;)

Tjenafan ;)

Idag har jag faktiskt gjort nått ;P Först var jag ute och gick en liten runda med Hanna, sen BJÖD hon på kaffe och kakor! ;) Efter det tog jag bussen in till stan och mötte upp fia, köpte nårra smycken och lite smink, eftersom allt mitt lyckades ta slut just denna veckan bara för att vi ska ut imon :( och min mascara som jag hade beställt har inte heller kommit ännu. Som tur väl var så hade Fia en som jag kunde ha så länge, vilket var väldigt tur eftersom jag till och med fick hälla vatten i min gamla för att få ut nått :(
Nu sitter jag och väntar på att Jilkes föräldrar ska komma och hämta mig och så ska jag åka ut till hällaryd, dom ska bara köra upp och hämta Jilke först så dom lär ju inte komma förens vid halv ett. Vi får väll hoppas att jag har lyckats hålla mej vaken så länge :P

Nu ska jag sätta mej vi tv hade jag tänkt :)
Imon blir det Mingel med lite folk, kulkul (Y)

Natti <3

Har saknat dej honey <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0