3/2 -10

Tjabba :)
Måste säga att denna dagen har gått väldigt fort! Jag och Mia blev fördiga med vårt arbete, måste säga att sista sidan blev sketa bra ;) Hotell lektionen gick jätte bra vi var jätte flitiga *host. Efter skolan gick jag omkring på stan själv och kollade i affärer, säger bara att det är fan farligt att ge mej till gång till pengar, gjorde av med nästan 1000 kr (!) Så mkt har jag nog aldrig handlat i lilla karlshamn, men det var ju för fan REA!! ;O
Sen mötte Maja upp mej och så gick vi ett varv, sen hade jag min körlektion och efter det gick jag och majsan och tog en liten fika :)

Halsband - Lindex
Öronhängen - glitter
Armband -kappahl
T- shirt - Vero Moda
Paljett väst - Vero Moda
kofta - Lindex
Tröja - lindex
3 trosor - lindex
+ en fika och körlektion ;P

Haha så jag hade en väldigt dyr dag idag faktiskt :P

Kommentarer
Postat av: johanna

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR DIG SOM FAN!!! :( <3

2010-02-03 @ 22:11:28
URL: http://missjouhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0