23/2 -10

Nu är jag uppe :) Har precis ätit en för stor frukost och nu vill min mage sprängas, men det är väll så det ska vara på lovet??
idag ska jag ha en ''vara hemma dag'', jag ska pluggaplugga och plugga teori hade jag tänkt mej. Eftersom jilke har fått för sig att han ska köpa en bil till mej så är det ju bäst att jag skaffar körkortet nu ju! Fan vad jag vill ha det NU! :O
Nej men som sagt, annars kommer det nog inte att hända ngt speciellt idag :P

Men Johanna, vi måste ses nu ngn dag! Jag saknar dej baby :'( <3

Sanna och johanna 14 år x)

Sanna och Johanna 14 år och prao på Harry's, haha xD

Kommentarer
Postat av: johanna

åååååååååååh saknar dig!!!!!

2010-02-25 @ 20:48:29
URL: http://missjouhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0