15/2 -10

Hejgodagohallå :)

Nyss hem kommen från skolan, det var min tur att stanna kvar och hjälpa ettorna idag, haha dom stackarna var nog mer förvirrade när vi gick därifrån än var dom var innan skulle jag tro. Haha vi hade ju ingen aning själva vad det var vi höll på med xP

Skulle gått in till stan o snackat med dom på telia idag eftersom nått pucko har låst min mobil (!) Idioter!! Men eftersom jag fick stanna kvar i skolan idag så orkade jag inte det, så får väll göra det imon istället...

Ikväll ville jag träna, men tydligen ska hela min familj iväg så ingen kan köra mej :( Väldigt störigt, kanske ska springa en runda istället, men det är ju inte alls lika roligt! :( 

Helgen har varit väldigt mysig. I fredags gick jag, Jilke, Memme och Sofia och åt på köpmannagården, köpte godis och sen tog vi tåget till bromölla och kollade på The Wolfman. Haha inte för att jag vet om den var bra eftersom att jag, Jilke och Sofia somnade (vi gick på den sena föreställningen)    x) haha men memme gillade den ;) Väldigt gulligt av min pojvän att bjuda mej på alltihopa, fick faktiskt lite dåligt samvete när jag räknade ut vad allt hade kostat (A)

I lördags hade jag och älsklingen 3 månader, myste och tog det lugnt hela dagen. Jag struntade faktiskt till och med i festen, även om det gjorde lite ont att jag faktiskt hade betalat 50 kronor för biljetten ;P

Söndags med slappade vi, åkte hem till mej på kvällen. Vi köpte Thi mat och godis och sen kollade vi på ''En ängels tålamod''. Nu har han åkte hem till Konga och jag kan inte ens smsa eftersom idioterna har låst min mobil :(


Haha Fia hade tydligen hittat bilden som fotografen tog inne på companiet förra helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0