Vår julafton<3

Idag har jag och Jilke haft vår egen julafton och precis klockan 00.00, när det blev riktiga julafton så öppnade vi våra paket.
Han fick Xbox 360 med kinect av mej och jag fick en guld ring med en diamant av honom! Så jag tror att vi båda är rätt nöja ;) Jilke har redan kopplat in sitt och är redan helt inne i det, så han verkar glad :P
Jag älskr ringen, han har till och med tänkt till så att den passar ihop med guldöronhängena som jag fick i födelsedagspresent!!
Världens gulligaste! <333

Ringen jag fick idag och öronhängena jag fick i födelsedagspresent!

Syns dock nu att jag behöver fixa till naglarna lite :P

Glittrigt<3

Jilkes julklapp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0