101202

Usch vissa dagar kan vara jobbigare än andra. Inatt sov jag tre timmar. Jag. är. trött.
var på praktiken från halv 8 till 1 och sen fick jag åka hem och sova i 20 min, annars hade jag antagligen svimmat.
Sen har jag varit runt över hela stan och letat efter ett pat BRA byxor att ha i en hotellreception, men vafan, jag älskar tights men vad ska man ha när man inte kan ha det och när man vill ha nått bekvämare än hala fin (tant) byxor??
Köpte iaf en peak tröja på MQ för 1000 kronor, lös naglar, övrigt smink. OCH thai mat <3 Så nu har jag kastat i mig det så snabbt så att min mage är lika stor som typ tre fotbollar x) Usch jag hoppas att det inte var mer jag köpte iaf. Jag har en kontig förmåga att få pengarna att bara försvinna ;) Snart måste jag börja handla julklappar med, fan det är så svårt!
Pappa ringe innan och sa '' ö du, nu får du och Jilke vara tsm länge för nu ska vi göra om ditt gamla rum till jonathan, för han vill ha det nu''
Gulligt, jag har bott hemifrån lite mer än 4 månader och dom ska redan börja göra om mitt rum..

I hate how much i love you boy, i can´t stand how much i need you....
One of these days maybe your magic won't affect me
And your kiss won't make me weak
But no one in this world knows me the way you know me
So you'll probably always have a spell on me...



Rihanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0