101219

Hejhej!
Nu är helgen över, fast när man har jobbat hela helgen så känns det som att den borde börja imon. Dock har jag nog en kort dag med mkt kaffe :)
Tisdag blir också rätt chillig. Först läxförhör, sen fika på HR, sen gröt med saftsås och sen avslutning i kyrkan :)
Helgen har btw ändå varit väldigt bra. I fredags köpte vi julgran och åkte och hälsade på memme och sofias lilla bebis, söta wille!
Sen var det förfest hos Misan Kördel med klassen, och där hade jag så jävla roligt haha! Säga vad man vill om min klass men roliga är dom att festa med!! ;)
Mingel var med kul, och jag var duktig och drack en shot ute och sen slutade jag dricka, så jag kom hem nykter= mådde bra dagen efter när jag skulle upp till jobbet ;)
I lördags klädde vi granen och kollade på Jumper och sunes jul och i dag har jag hunnit vara hos alexandra en timme efter jobbet, handla, laga fläskfilé och kolla på teen mom, sunes sommar och vänner (det var jag som valde!) Mohahaha.

Eller hur är den fin?? Gul och rött :)

Spännande mitt paket från Jilke!! Undra vad det kan vara, det skvalpar :s
Titta hur fint han har slagit in det! Haha han är tydligen väldigt pysslig av sig:o Han har nämligen fått slå in alla våra paket och dom är så himla fina, man blir helt chockad ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0