Minnen

Tjoo!
Ligger fortfarande på febergränsen och det känns :s
i förgår var vi och firade jul hos morfar och Bitte, träffade lilla kusinen, så söt är hon!!
Och igår var vi på middag först hos farmor, och sen åkte vi till hällaryd på kvällen för att träffa Jilkes farmor och kusin som är här på besök från Holland.
Joo, julafton var bra föresten, fick massor av fina julklappar!!
Idag har jag först fått massage av min morbror som är massör, sen middag av mamma, sen färgade hon mitt hår och nu har jag fått efterätt! :9 lyx att komma hem och bli ompysslad! :D
Sitter fortfarande hos mamma och pappa, men har börjat fundera på om det kanske är dags att åka hem, orkar bara inte :P
Här kommer lite gamla bilder:


Saknar Fia :'(

<3

9an!

R.I.P Tessie!! <333

9an!! :D

HR08H, bäst på fest!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0