Gott nytt år!

Gott nytt år!!

Ikväll smäller det!
tycker dock att det har varit sjukt oplanerat detta året, ingen som har tagit tag i allt och ordnat fest. Dock blev jag bjuden på tjejfest med johanna, men eftersom jag har bestämt att jag ska fira med jilke och det vill jag ju med, så fick jag tacka nej till det. Så ikväll får vi köra lite förfest hos oss istället. Så Anton och Natta kommer, kanske Bengtsson och sen har jag ingen aning. Vi får väl se vad som händer! :)
Idag har jag mkt att fixa med, ska lägga ansiktsmask, hårinpackning, brunutansol (kanske), börja sminka mej, sätta på lösögonfransarna, lösnaglarna, locka håret, sminka mej färdigt, handla, städa lite, bestämma vad jag ska ha för kläder. Gud hur ska jag hinna! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0