101223

Hej vinter land!

Nu har jag tagit mej ur sängen, Jilke åkte för att hjälpa ronnie med båten vid halv 11, så sen dess har jag legat och kollat på tv, upptäckte också att vi inte hade någon frukost alls hemma, så för att inte dö av hunder har jag nu ätit upp chiosen från igår.
När jilke kommer hem ska vi ta bilen och köra iväg och drifta, så om ni hör någon gallskrika så är det förmodligen jag. Sen ska vi förhoppningsvis ut och åka pulka med, för det vill jag! :)
Usch, funderar på om jag orkar göra mej iordning och köra och handla, men det verkar sjukt jobbigt. Bilen är ju typ helt insnöad med :/
Aja, vi får väl se vad som händer :)
Åh jag måste kolla när dom visar ''ogifta par'' på tv, shit det blir ju ingen jul om man inte kollar på den ju!
-Hur faaan ska jag vara för att du ska bli nöjd?
-Jaa, vad sägs om kåt, glad och tacksam?
Hahaha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0