101222

Kära dagbok ;)
Idag har jag tvättat, kollar på ung och bortskämd, varit och hälsat på i hällary ätit och nu sitter jag och halv kollar på tv och Jilke har somnat i soffan, antagligen lika bra det eftersom har har varit trött och mega tjurig helr eftermiddagen. Därför planerar jag inte att väcka honom, kanske går in och lägger mej och kollar på tv i sovrummet istället :P
Känns verkligen inte som att det är julafton om två dagar, helt sjukt. Skönt ändå att jag redan har alla julklapparna avklarde, det är nog första gången på flera år som jag slipper stressa med dom.
Imon ska jag och Jilke ha mysdag/egen julafton, eftersom vi inte ska fira julafton tsm, han åker till malmö till sin släkt och jag åker hem till mamma och pappa :)
Vet fortfarande inte vad som händer på nyår :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0