101215

godmorgon godmiddag GONATT!
Idag har jag varit skit duktig om jag får säga det själv! ;)
Tvättat från 12-22, blev 6 stora papperskassar fylla med tvätt. Diskat, städat och det första jag gjorde när jag vaknade var att laga mat och ordna frukost åt Jilke för han var och tog blodprov. Så jag tycker att jag har varit skit duktig idag faktiskt. Det ända dumma är att jag inte har gjort något på engelskan, men det gör jag imon istället:P Slutar förhoppningsvis efter lunch.
Nu är jag skittrött och kommer nog att somna så fort jag lägger huvudet på kudden.
Tur iaf att Maja och Mia kom inom vid 18 tiden för en julfika, blev frallor, glögg, julmust, lussebullar och julgodis :) Så fick jag lite sällskap med när jag fick springa ner till tvättstugan lite då och då :P
Nu har jag iaf fått upp all tvätten till hallen, ska bli roligt att sitta och kolla på när Jilke hänger in allt i garderoben, för nu när jag har tvättat så här jävla mkt själv så tänker jag inte hänga in det också! Imon ska jag åka och hämta den tvätten som jag tvättade och hängde hemma hos mamma och pappa, hade jag tänkt.
Nej nu ska jag sova.
Natti<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0