101213

Nu har jag varit ute och gått en kvällspromenad med Maja, skönt nu när vi bor grannar så jag slipper vara ensam dom veckorna när Jilke jobbar eftermiddag :)
Det var väldigt skoj, haha även om vissa nog skulle anse att vi är lite obehagliga om dom visste vad vi gjorde på promenaden. haha, men det är ju bra att ha koll på saker och ting x)
Eftersom jag knappt har varit hemma på hela dagen så har jag inte hunnit ta hand om varken disk eller tvätt, så Jilke kommer nog bli glad när han kommer hem. Plus att jag har alla mina grejer mitt på hallgolvet just nu. Fan med, måste verkligen boka tvätt tid...
Nej nu ska jag hänga min tvätt och sen ska jag gå och lägga mej.

puss o natti <3



Grattis till memme och Sofia som har fått en son 12/12 -2010! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0