101212

Tja!
Sovit skit dåligt inatt! Jilke hade glömt stänga av sin väckarklocka, så den ringde halv 5, jag var tvungen att vakna vid 8 och fixa en sak, somnade om, vaknade 100 ggr och sen gav jag upp vid halv 11. Nu sitter jag och tönker kolla på julkalendern på svt.se
Jobbade ju dubbelpass igår, men min chef var snäll och släppte hem mej vid halv 8 på kvällen, så det vcar ju skönt :)
Sen köpte jag och jilks pizza och skulle kolla på en film vi hade köpt, hm jag kollade på filmen och Jilke tjurade över nått och somnade. Kul!
Nu ringer snart min väckar klocka inne i sovrummet och väcker honom, klockan 15 blire lucia show på janneberg(!) och innan dess måste jag tydligen följa med och kolla på en ny bil han har köpt.. Och tydligen måste jag provköra den med :P
Imon åker HR08H till stockholm, kommer bli fett ;)
wiiiie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0