101209

Heeeeej!
Idag var min sista dag på praktiken för denna terminen, men jag ska tillbaka i vår igen :)
Åh dom hade varit så gulliga och köpt ett presentkort till mej på hm!! Väldigtväldigt gulligt!
Fick sluta vid 1 och då gick jag en runda på stan för att vänta in Maja och Mia, för lite julklapps köp. Blev faktiskt nårra stycken!
Plus ett nyckel skåp från indiska för 250:-, Julljus 30:- och en liten röd tomtelykta till balkongen 25:- på åhléns :o värsta fynden ju ;)
Jag hade ju lovat att inte köpa mer saker till mej själv innan jul, men det här är ju faktiskt till lägenheten!
Sen jag kom hem har jag handlat, köpt thai (usch ja, igen) :P, dryckit glögg och ätit lussebullar och kollat på fuskbyggarna och lyxfällan. Mysig kväll!
Jag är helt överlycklig nu, för vår säng har äntligen kommit och den är så JÄVLA lyxig!! Fyfan vad skön den är asså! Och den är höj och sänkbar både uppe och nere och man sover som en stock i den! Hade jag kunnat bo i den hela dagarna så hade jag lätt gjort det.
Nu borde jag sitta och skriva på min muntliga redovisning i engelskaB som jag inte ens är halvfärdig med och som jag ska redovisa imon, men det är så jävla tråkigt så jag vill inte! :s
Fick ett glädjande sms om att jag inte behöver planera upp min lördagkväll, jag skulle ju jobba från 11-16 på lördag. Nu ska jag jobba 11-ca21. Hurra vad jag kommer vara pigg och glad ;) haha nej men som sagt, tur att jag har ett jobb jag tycker om!
Men på söndag är jag ledig för då blir det luciashow! :D
Usch nu måste jag skriva på redovisningen igen :'(

Byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0