3/8 -10

Hola!
Denna veckan har jag jobbat! ogud vilken överraskning?? haha. I fredags hade jag och Misan myskväll, så skönt att träffa henne igen, har fan saknat henne! Och i lördags var jag ute med mia, hennes syster och nårra kompisar till dom, kul fast synd bara att musiken på mingel SÖÖG! Igår fick både jag och Jilks ledigt, så vi åkte ner till kristianstad för shopping, hittade dock typ inget, sen kom memme och fia hit på kvällen. Idag jobbade vi och nu har jajg varit och fikat på donken med johannababe hela kvällen, mysigtvärre<3 Imon blir det jobb med Linda, vi är själva och då kan man göra som man vill, gött ;9
Snart är malmö resa med brudarna också inplanerad, hmm kommentar; NICE!

jag och älsklingen köpte hem kräftor i söndags och satt och surplade i oss dom mitt i natten :)

Och jag fick lite löööön, det bästa är att det kommer mera! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0