alala

Ibland känner man för att skjuta små söta hästar. Beauty hade ingen grimma idag som hon brukar, detta gjorde att det blev väldigt mycket problem när vi skulle fånga henne. Jag och Alexandra kämpade i 1 ½ h innan Anna också kom. Då fick vi ta in ALLA dom andra hästarna, och DÅ äntligen gick det att ta henne. Haha då har man verkligen ridlusten kvar ;) Haha, nej men när jag väl hade hoppat upp så gick det jätte bra, hon var mycket lugnare än hon brukar vara, men såklart så börjar dom köra omkring med en cross på gården och så stissade hon upp sig till sitt vanliga jag igen :/ Men det gick iaf rätt bra tkr jag. Har iaf haft kl med Alexandra (Y) Hört lite rykten, haha om dom är sanna så kommer jag att känna skadeglädje länge! Haha fan vad kul! Nu sitter jag iaf och funderar på vrf det är så svårt att börja läsa i den jävla teori boken, usch måste snart tvinga mig själv!
imorgon blir det plugg och sen träffa Hanna :) För hoppningsvis kommer Jilke hem till mej på natten, sa till honom at han inte fick, men nu har jag ångrat mej, saknar honom för mkt! :'(
Blir lättare sen när han har fåt tbx körkortet och flyttat tillbaka till karlshamn...

älskar dej, mitt allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0