9/4 -10

Hola :9

Today var jag uppe tidigt, 9!! ;O Kördein pojkvännen till jobbet, fixade nya tygskor, internet bank, telefon bank, nya strumpbyxor, godis och chips till ikväll :) när jag kom hem städade jag ute i min lilla stuga, inför förfesten och sen bar jag ut det vi behövde. Nu sitter jag med en chokladmask i ansiktet, kollar på tv och pluggar teori. Går super bra (Y) ;P
Vårt internet och vår telefon funkar fortfanande inte, så jag har varit uppe och snott åt mej Jilkes dator och trådlösa internet (Y) perfekt ;D
Ikväll ska vi ha skit kul och denna gången ska jag inte tänka på morrondagen, det var så jävla länge sen jag bara festade och slappnade av helt! Det blir Jag, Felle, Hanna, Annie, Shophia, Simon, Marcus, Jilke och Lisa, ochvi ska ha svinkul!! ;D

Nu ska jag återgå till mitt pluggande ;)

bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0