29/4 -10

Heej :)

Igår var jag duktig och tränade på gymmix och sen tog jag bilen och körde ända upp till konga! Aww så gullig hade han varit, min lilla pojkvän och städat lägenheten och satt fram en skål med sånt godis jag gillar. Fint hade han fixat det med, det är nästan (bara nästan) som jag kanske skulle kunna tänka mej att låta honom vara med och bestämma sen om vi skulle flytta ihop xP Gick iallafall och la mej vid 22 tiden och sen kom jilkis hem vid halv tolv. Mysigt att få sova med hans armar runt mej, ville verkligen inte stiga upp när klockan ringde vid 5. Så klockan 6 körde jag tillbaka mot karlshamn eftersom jag började på first vid 7. Men måste faktiskt säga att trots att jag är så sjukt trött idag så jag inte vet var jag ska ta vägen, så var det värt det!
Imon blir det grillning med dom bästa, ska dock hålla mej nyker så att jag kan köra och hämta älsklingen inne istan sen vid tolv. Kan också fungera som fylle taxi om ni behöver och om ni betalar bra ;)
Nu ska jag gå och duscha eftersom jag har varit och ridit Beauty och sen ska jag hoppa direkt ner i säng för att få ihop de timmar jag missat ;) haha nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0