19/4-10

Tjatja bloggen ;)

Tänker dra helgen snabbt, eftersom jag vill kolla tv snart haha.

Fredag; skolan, älskling, magont (stanna hemma, kolla film)

Lördag; Jobba hela dagen med älsk ute på tärnö, struntade i att sova över och åkte istället hem till Jilke för att träffa hans kusin som är här från Holland, Gick ut och åt pizza och tog nårra cider med killarna.

Söndag; Vi sov till halv 3, laddade ner filmer, övningskörde, åkte hem till mej, kollade film.

Såå, det var min helg i snabb version. Eftersom vi inte jobbade söndag så blir det till att åka ut nästa helg också och jobbajobba ;P Lite jobbigt eftersom vi ska fira Mia på fredag dock, men vem säger att man inte kan storstäda bakis??
Detta gör också att resan till kristianstad med pojkvännen också blir uppskjutet :( Kan vara bra och dåligt. Då tjänar jag ju pengar istället för att slösa, men det dåliga är att då sitter jag och klickar hem på internet istället... :/

Idag var jag på körskolan halv 8 och efter det till APU platsen. Det gick bra men fanns inte mkt att göra, hatar att bara hänga och känna mig ivägen, tur iallafall att Lotta också var där och var i vägen tsm med mej ;)


Saknar dej redan Honey. 5 månader och en vecka, ojojojoj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0