15/4 -10

Hej folket!

Varit på studieresa till österlen idag, varit en bra dag förutom när vi kom till choklad tillverkningen och den elaka, snåla människan bara bjöd oss på en liten bit vit choklad och en liten bit riktigt mörk.. Jag som hatar båda delarna! ;/ Haha jaja trots denna väldiga besvikelse så har jag som sagt haft en bra dag, kul med mina söta klassisar :)
När vi kom tillbaka gick jag och simma 50 längder (!) haha duktigt av mej måste jag säga, plus benövningar i vattnet. Sen kom mamma och hämtade mej och så besökte vi HM. Hittade dock inga solglasögon idag heller tråkigt nog, men jag och älsklingen ska ändå ta en tripp till kristianstad nästa vecka tror jag, så då får jag väll leta där istället.
Nu har jag iallafall bara tagit det lite lungt, pratat i tele med Jilks och ätit lite. Nu måste jag upp till mitt lilla rum och städa lite tror jag, kan nämligen inte hitta varken mobil, laddare, kamera, kläder, smycken och knappt ens TVn haha ;) Så om jag ska hitta kameran och kunna börja lägga in lite bilder här igen så får jag nog städa lite tror jag...
Imon bär det av ut till tärnö för första gången detta året, ska hjälpa Inga-lena att städa kiosk och rest. Och så ska jag och Jilke sova in en av stugorna MYSIGT! <3 Så det blir väll antagligen resten av min vecka, och nästa vecka bär det av på APU på First.
Inatt kommer Jilke hem igen, goodie, saknar honom faktiskt en liten aning kanske ;)
 
Bbbbye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0