13/4 -10

Tjabba :9

KLARADE TEORI PROVET IDAG ;O 60/65, det ni! Känner mej lite stolt ;)
Men gud vad nervös jag var imorse! Helt sjukt. Jag satt hur länge som helst och vågade inte trycka på rätta knappen! Shit, men nu är det iallafall inte mkt kvar och sen förhoppningsvis körkort :D

Imorgon ska lilla sanna skolka eftersom hon inte har pluggat på provet i AA, så ist blir det väggabadet for swimming, körlektion och sen SHOPPING och kanske fika med fia. Med anda ord en jävligt chillig dag ;) På kvällen blir det gymmix, puls passet. Har bestämt mej för att ta tag i livet nu när teorin är avklarad, jag ska köpa nytt simkort på vägga, träna två dagar på gymmix och rida. Jag mår ju bättre när jag tränar mycket och det vet jag själv med, så det är skönt nu när jag har tid med det igen och slipper tänka på massa jävla plugg ;P

imon ska jag inhandla
*tröja MQ
*Skor och bikini + smink HM
*Pepparspray ;) Internet
Och antagligen massa andra saker också, men iallafall detta :)

Nu ska jag gå och kolla på dating in the dark, housewifes, cougar town. Det blir alltså helkväll vid Tvn (Y)


Saknar dej så att det gör ont, tur att du kommer på torsdag sötaste <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0