sovmorgon?

Hade hoppas på en sovmorron idag efter som jag reste i 8 timmar igår o sen pratade jag med fia till två inatt, men nope, klockan 7 vaknade jag o kände mej sjukt stressad o nervös. Har ingen aning vrf men jobbigt var det efter som det var omöjligt att slappna av o somna om! Idag ska jag packa upp o sen ska jag på gymmix med sofia o Amanda :) Ikväll vet jag inte riktigt hur det blir, men jag tänker inte sitta hemma iaf ;)
Nästa vecka kommer att bli sjukt jobbig efter som jag har två prov, typ tre muntliga redovisningar, teori på körskolan + att jag känner att jag måste gå på matteverkstaden på onsdag.... Hatar matteB!

Föresten, TACK Floren för att du fixade sportify till mej förra veckan! :D

Min dator har nu också bestämt sej för att vara helt stendöd, vilket är väldigt störigt eftersom jag nu måste sitta på mammas o pappas dator. Så alla mina bilder o sånt är för tillfället gone.. :(

gamla bilder har jag dock x)

På höstlovet kommer nog BEDA :D Saknar dej som fan snygging! Kul vi ska ha lr vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0