LÖRdag :D

Men haallåuu :D Glömde säga igår att jag var hos frisören, håret blev jättebra, blev skitnöjd. Det ser mkt mer naturligt ut, gillade inte riktigt att vara mega blond. Nu har jag blonda o ljusbruna slingor, det ser nästan ut som att det är min naturliga hårfärg. Paulina är verkligen skit duktig! Fast det kostade 1000 kr! :O Herregud vaddå känner mej fattig?? Måste köpa silikondroppar till topparna med för 200 kronor :S


Ikväll blir det iallafall förfest hos Julia i sölvesborg med världens härligaste hotell klass o sen blir det Altona efter det tror jag, det är planen iallafall, fast konstigt nog brukar aldrig mina planer hända! konstigt :S Aja tror iallafall att det kommer bli skitkul! :D


Måste bara säga tack för igår allahopa, hade skitkul. Kändes precis som i nian! Fast vetifan om vi verkligen vill veta hur ni killar tänker, blev rätt avskräckt igår när jag pratade med er x) Frågan är om det kanske är bättre att skita i killar o satsa på celibat eller nunna eller nått X)
Nej men har saknat att prata med er, ni är så kloka :)

bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0