kråkanSanna

Pappa väckte mej vid halv 12 idag för alexandra var i telefonen. Öppnade munnen och fick en chock för allt som kom ut var KRAX KRAX x) Det blev lite bättre när jag hade varit uppe och druckit lite, men jag har fortfarande rätt stora problem med att få ut ord så att folk hör vad jag säger. Sofia ringde också, haha hon fattade bara hälften av vad jag försöke kraxa ut o sen gav jag upp o sa att hon skulle ringa ikväll ist :P
SÅ eftersom min förkylning nu har blivit jätte hemsk så ska jag äntligen slänga in handduken och ta det lugnt hela dagen idag.. Hoppas det är bättre tills imon för sen orkar jag inte vara stilla längre! :D


MYSKLÄDER <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0