^^

Nu är jag trött! Det blev inte så jätte mkt pluggande eftersom jag inte kunde hitta svaren till skiten så jag gick en runda med sofia istället, kände att jag hade mkt att prata av mej om. O nu sitter jag och vill gå o lägga mej :P vaddå, alla vet att jag inte är nån kvällsmänniska! Haha efter nio så börjar mina ögonlock kännas tunga o varför kämpa emot? ;)

Imon blir det till att ta bussen in till stan vid nio o sen kanske gå upp till farmor till tio, sen blir det hårfärgning. Vet fortfarande inte hur jag vill ha det(!) Men hoppas att det blir bra iaf. Nu när jag ska lägga så mkt pengar o allt, snål som jag är x)
Sen skolan ett till fyra, det känns alltid så deprimerande för när jag kommer till skolan så går alla andra hem :(


Nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: (:

hoppas filmkvällen blir super :D

2009-10-16 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0