:)

Jaa, tydligen har det hänt skit mkt just denna veckan när inte jag har vatt hemma, haha vad är det för fel på er människor? Ni kan inte hålla på så när inte jag är hemma o kan se händelseförloppet ffs! x)

Aja, nån får väl fylla i luckorna?? ;P

Nu hade jag tänkte visa vad jag köpte igår :)

Min nya älskling! :D

Btw kollade på skavlan (lr vad han heter) innan o där sa dom att om man precis har kommit ut ur ett förhållande o är singel, så behöver man få 50 000 kronor extra i månaden för att komma upp på samma nivå av lycka som man var på under förhållandet. Jag skulle gärna vilja testa den teorin, GIVE ME SOME MONEY XD haha


fint och billigt ;)


Cypern <3 Detta var när vi åkte dit, kändes som jag var med i aladdin när jag flög där bland molnen, en heeelt nyy vääääärld :D

haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0