12/ 10 -09

Ännu en tråk dag i skolan :( Efter stack jag till stan med fia o då visar det säg att jag tydligen är så sexig när jag ska beställa kebab att killen skiter i att ta betalt o bjuder på alltihop x) haha, han skrev upp vad jag skulle ha, drog mitt kort UPP OCH NED, lämnade tbx det sa tack och gav mej en extra läsk, haha x) Så idag fick jag två kebab o två läsk GRATIS :D Sofia, tänk vilken tur att du har mej som bjuder dej på mat ;)
Sen fick fick jag tid på rubb o stubb klockan 10 på fredag, så vi får väl se vad jag gör med håret. Vem vet, det kanske åker av helt? :O
Skulle plugga idag men har fortfarande inte börjat o nu vill jag gå o lägga mej för jag är TRÖTT! Jävla matteB! hatahatahata! :P
Hoppas iallafall att jag kommer ihåg vad jag ska säga på engelskan, mest för att jag är rädd att jag ska sabba felicias betyg, nu när hon har vatt så himla gullig o gjort det klart medans jag var iväg!<3

/saaaaaaaaaanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0