11/10 -09

Idag lyckades jag konstigt nog sova rätt länge, första gången på en månad som jag har sovit mer än 5 timmar, wow :) Febern är nog dock kvar så jag mår inte så jätte bra o humöret är inte på topp.. + att idag blir det läxläsning, har ju faktiskt varit borta från skolan i nästan tre veckor nu! :O Fan jag måste skärpa mej, det är bara att knapra panodil från och med nu ;)


Sofia du är så gullig, så omtänksam och orolig för mej<3
``Sanna, det kommer ju att bli kul, vi ska vara singlar tsm!``  Haha så gick det med det! :P
Men Fia du ska veta att jag är verkligen skit glad för din skull och jag tkr om att lyssna på ditt ``tjat`` om honom x)

Du har ju lyssnat på mitt tjat ju! :P <3

haha östersjö 08 <33 Kul hade vi fisan, saknar mina roliga små kusiner! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0