tröööööött!

Vill. ha. helg!! Fast jag är ledig hela dagen imon och på fredag börjar jag ju kvart i ett, så det är inte så farligt denna veckan. jag kommer inte ens ihåg sist jag skrev här och jag orkar inte gå in i arkivet o kolla så :P Men tror att det var i lördags kanske? Sov hos jilke lördag till söndag, tog det lugnt hela dagen o sen var vi på bio med Simon och Alicia på kvällen, kkollade på new moon. Fan vad bra den var!! :D Älskade den. i måndags var det bara skola som vanligt, träffade jilke på kvällen. Igår gjorde jag inte heller nått spec, träffade jilke. Jo, jag var inne på körskolan också o bokade skit många körlektioner ända fram tills jag fyller 18, mamma fick en chock när hon såg hur mycket det skulle kosta, får väll hoppas att jag är så bra så jag slipper använda allihopa, men tänkte att det ändå var bättre att boka för många än för lite, det är ju inte så jobbigt att avboka.


Idag känner jag för att simma, men glömde kläder hemma. Kanske ska rida istället med sofia, men jag vet inte. Får väll se om jag orkar sticka hem o hämta badkläderna eller inte. Just nu sitter jag på ansvarsfull alkoholhantering o lyssnar på genomgång (Y) ;)
O efter rasten har jag hotell prov, hoppas att vi får sluta efter det! Men det får vi väll antagligen inte...


Life is life nanananana...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0