hejduu (:

Jag hatar att behöva skriva rubrik, kommer aldrig på ngn bra, som ni kanske har märkt :P

Vatt i skolan idag, stolt för att jag pallade hela dagen, har feber idag med tror jag :( Kanske iförsig inte är så snällt mot dom andra att jag kommer dit o smittar, men jag kan fan inte missa mer nu!
O mamma bara `` vad tror du folk tror om dej egentligen, när du är sjuk hela tiden?? Du måste gå till doktorn och bli frisk!!`` Vad fan tror hon? Att man kommer till doktorn o han bara ``hockuspockus``? jag är ju förkyld!
Imon har vi hotell hela dagen, ska servera frukost till ettorna, snälla som vi är ;) Nu ska jag gå o rota i kylen efter ngt ätbart, fattar inte vad mamma menar med att det finns jätte mkt, det måste ju för fan smaka gott med ju! O jag hittar aldrig nått! :(   ;)

är du fortfarande arg - säkert! <3 vet inte vrf jag alltid har gillat den, men härlig är den på nått sätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0