chacha bloggen ;)

Nu är jag hemma, trött som vanligt ;) Fast idag var det helt sjukt, missade bussen så jag kom en kvart försent. Sen när jag väl kom dit så kunde jag knappt hålla ögonen öppna höll på att somna hur många ggr som helst! Sen hade vi idrott o där sprang jag iallafall på. Matten gick sämre o på näringsläran drack jag kaffe o pratade ist :) Bra dag känner att jag har åstakommit mkt ;P Sen stack jag o Fia till briggen o drack kaffe o sen fick jag springa till bussen, jävligt nära att jag missade den med :S Usch jag måste sluta stressa innan jag får magsår!!

Nu borde jag plugga teori till körskolan eftersom vi har sista lektionen imon men orkar inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0