9/11 -09

Skolan sög som vanligt, världens äckligaste mat i matsalen så jag o sofia sket i att äta o gick en runda ist. Sen hade jag prov på kolhydrater o det gick skit dåligt, tur att jag iallafall har en snäll lärare i näringslära. Efter skolan stack jag o sofia ut på stan i trevligt regnväder. Fikade lite på briggen o sen kollade kläder. Hittade världens snyggaste linne (men som konstade 500 kr) o det tänker jag inte betala för ett litet linne. Sen gick jag upp till farmor för hon fyller år idag, åt ännu mer hos henne. Sen sprang jag till bussen (med håll) :P O nu har Jilke vatt här o kollat film, mys :) Hade tänkt gå o lägga mej nu, men jag orkar inte x) Tkr ändå jag har hunnit mkt idag, känner mig rätt stolt :D


farmor <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0