helvetes jävlar!

Fan vad jag hatar min mobbe ibland! Idag skulle jag o tobbe in till stan igen för vi hade inget att göra o jag behöver en ny bikini :P Dock är vi söloga och missar bussen. därför tar vi moppen in till stan, vi går omkring och kollar o sen bestämmer vi oss för att gå o sola. Efter det tar vi moppen mot asarum för vi ska handla kvällsmat, vi kommer bara till lampaffären och där dör fanskapet! Tobbe fick putta mopeden hela vägen hem till mej och jag fick gå o handla. När jag väl har handlat kommer tobbe och möter mej o säger att han har glömt sitt halsband på solariet, han tar bussen in för att leta efter det men hittar det inte, bussen hem går inte förens halv nio så nu går han hem :( Och här sitter jag med maten... Fan vad dagen blev jobbig helt plötsligt! Den som började så lugnt! Hoppas helvetet funkar imon för då ska jag jobba...

Kommentarer
Postat av: heidi L

Asså, jag vet hur det känns att ha en moppe som aldrig funkar. har fått putta min en heldel när det varit skit varmt uta, varit nära att dö! aldrig mer att jag sätter mig på en!!XD

<3

2009-07-23 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0