Vardag..

Fan vad det är tråkigt med vardagar egentligen! :( Åhh, sitter o har inget att göra men vill inte gå o lägga mej ännu...
Efter skolan gick jag o Sofia till briggen o drack kaffe, efter det tog jag bussen hem. Kollade lite på tv o pratade lite med Jilke i telefon, han började sitt nya jobb idag :) Fast lite synd för nu kommer vi bara träffas på helgerna :/
Sen övningskörde jag till kallinge o tillbaka, det gick skit bra (Y) På onsdag har jag nästa lektion, nu har jag ju hur många som helst inbokade så hoppas jag fixar detta så snabbt som möjligt! Gött med körkort ju! Har börjat bli rädd mkt trött på moppen x) haha
Imon blir det simning o så har jag ju slutat äta godis med (idag) haha får se hur länge det håller. Igår var jag o Jilke tjockisar, vi köpte godis, chips o hyrde en film (som jag har glömt lämna tillbaka idag oops :S) så jag har lite dåligt samvete :'(
Nää denna veckan blir det till att träna bort helgens godis :P


Flirt - the pussycatdolls <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0