;P

Haha, bra inlägg jag gjorde innan :P Men nu har jag tid att skriva lite mer! ;)
Blev glatt chockad på engelskan som ni kanske har förstått? x)  o sen efter skolan så gick jag o Sofia o simmade 40 längder! Sen tog vi det lugnt och bastade o snackade MKT, haha det är jävligt konstigt ändå att vi alltid har så sjukt mkt att prata om fast vi träffas minst en gång om dagen och pratar i telefon 100 ggr på en dag x) Alltid väldigt intressanta samtalsämnen haha;P
Nu har jag ätit mammas tacogratäng, så himla god! Det är konstigt med mej o mat, haha jag blir som en hund om jag gillar maten o så sitter jag o hets äter så att ingen annan ska hinna äta upp det sista innan jag har tagit mer, idag var det min lillebror som fick the evil eye under hela middan (Men jag hann ta mer så jag slapp hugga)  x)
Nyss försökte jag öva inför nationella i matte, men fattar ingenting!! Det värst jag vet är när det är nått som jag inte fattar o konstigt nog händer det ofta när det gäller matte :( Men om en timme kommer my boyfriend o eftersom han har gått teknik så blir det upp till bevis för honom ;) Haha stackarn som ska försöka lära mej, detta kan nog bli en kul upplevelse för honom (NOT) ;O
Sen är det bara till att läsa läxan som jag fick av kaj, det är ju imon jag ska köra nästa gång o jag har inte kollat hur många sidor det var jag skulle läsa. Det har jag kollat nu o jag känner FAN :( haha stackars mej som inte har tagit tag i mitt liv lite tidigare i veckan x)
Men en härlig sak är iallafall att nästa onsdag är den sista dagen i skolan innan jullovet för HR08H o på fredagen blir det partyparty med tjejorna :D <33

All i ever wanted was to see you smiling... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0