oyeah it´s friday!!

Vaknade i panik idag o trodde att jag hade missat en körlektion, men efter att ha lugnat ner mej o kollat papprena så såg jag hade jag inte hade nån lektion idag. Så med kläderna lite halvt om halvt på stod jag där o visste inte riktigt vad jag skulle göra, jag kunde ju inte somna om efter det uppvaknandet;P

Så klockan vid 8 gick jag ner o började göra kladdkaka eftersom det är jag, mia o lotta som ska fixa fika till historian idag. Så nu luktar det gott i huset o jag sitter o äter mina torra knäckebröd o dricker mitt kaffe, jag slutade nämligen äta onyttigt igår eftermiddag när jag vägde mej på väggabadet! :P

I eftermiddag vet jag inte riktigt vad som händer, antincgen simma eller gå på stan tror jag. Det blir nog stan för jag har lite grejer som jag MÅSTE köpa. Sen kommer Jilke o så ska vi nog ta tåget till bromölla o kolla på ``Luftslottet som sprängdes`` :)
Imon blir det myskväll med Killarna o Fiia, 9an 4 evah <333 ;)

Nu ska jag gå o ta en kopp kaffe till o försöka glömma kladdkakan som står o svalnar på spisen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0