higher!

Sitter i skolan nu, stressade som en galning, missade TVÅ bussar men nu är jag äntligen här ;P Så när jag väl kom hit så hade vi bara betygsamtal o det var bara jag kvar som skulle ha det så nu sitter vi med datorerna o har inget att göra. Lite onödigt, då kunde vi ju börjat kvart i tio istället. Aja :P Sen efter rasten ska vi kolla på tomten är far till alla barnen o fika, detta är ju vår sista dag med, sen får vi jullov, gött!! :D Haha egentligen behöver vi inte ens titta på filmen för jag har sett den så många ggr så jag kan alla replikerna, jag hade ju kunnat spela upp den för alla ist :P haha älskar den filmen, den är så rolig!! x)
I eftermiddag har jag körlektion o sen hoppas jag att mina kära föräldrar kör mej till konga, dom ska ju alltid krångla :S Den här gången ska jag ta med mej Smilla så att jag har nått att göra när jilke jobbar, för han ska ju jobba torsdag, fredag också.
Sen åker vi nog tillbaka till karlshamn på fredag eller lördag tror jag :)

Älskar när Erik sjunger Higher!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0