hästlukt = love

Nu är jag tillbaka igen efter stallet. Hästen var en liten tjabbig o stark C ponny. Tjejen som äger den hade ramlat av o brytit armen, så dom behövde lite hjälp med henne nu ett tag. Gud vad skönt det var o rida igen! Man saknar det verkligen när man inte har gjort det på ett tag o ändå var det ju inte så många månader sen jag red. Jag slutade ju i somras för jag hann inte. o lukten har jag saknat med, att borra in näsan i en hästman o känna hästlukten är det absolut mysigaste som finns! Jag är så sjukt sugen på att skaffa en foderhäst, måste bara fixa körkortet så att jag har tid för den! Nu ska jag iallafall testa rida den här hästen ett tag, söt var hon iallafall :) Fast man får nog kämpa med henne, men det brukar ju bli bättre när dom lär känna en + att det är ju roligare med en tjabbig häst en med en som bara går o sover. Tur att hon inte är så hög iallafall, då är det ju inte så långt till marken om jag ramlar av :P

 Nu måste jag gå o sätta mej o plugga för jag har prov på olika fetter imon, på tisdag matteA prov och på onsdag har jag matteB prov... Jobbig vecka, men skönt att jag slutar på onsdag iallafall!
Får skynda mej nu så att jag hinner plugga innnan gossip girl börjar!! :D ;P

Jag älskar dej mormor. Det har varit nära många ggr nu, tur att du är så stark, jag är så glad att du börjar må bättre nu! Det märker man direkt, så fort du börjar tjabba så börjar du må bättre. Jag hoppas du kan åka hem snart så du slipper den äckliga sjukhuslukten! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0