3/12 -09

Hellllo :)

Kan ju börja med att skriva om igår kväll. Jag, maja o jilke var o kollade när sofia red. Jag o Jilke var faktiskt jätte duktiga och gick dit på 25 min!! :O *stolt
Efter det åkte vi hem till sofia, hon bytte om o sen gick vi en runda o hamnade hemma hos mej :) Där tiggde hon till sej mat, tjabbade med jilke o sen gick hon hem efter hon hade ätit x)
Idag har varit en skön dag, haft hotell hela dagen, serverat glögg o hittat på ett julpaket. Sen fick vi äta av julbordet som resturang hade gjort, usch det gjorde jag igår med, ey miss fattyfatty :'(  :P
Men jag var duktig och gick o simmade efter skolan, sen missade jag bussen, fick ta 330 o gå hem från kyrkan :( Så nu har jag tränat för denna månaden ;P
Ikväll ska jag plugga till historiaprovet som jag precis kom på att jag har imon, sen kolla mammas pojkar o sen är det paradise hotell :)


byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0